Ben de 32. Haftadayım başta medicana bülent beye gidiyordum çok bilgili bi doktor ama iletişimi zayıf geldi bana.Ondan medicalpark nagehana hanıma gitmeye başladım cıvıl cıvıl konuşuyor anlatıyor her şeyi.İnşallah doğum da kolay geçer fakat fiyatlar uçmuş.7950 lira dediler epidural olursa ekstra 2000 lira daha veriliyormuş.İlk doğumum olmasa doğum hastanesi falan düşünürdüm ama şimdi güvenemiyorum kendime