mervebsrnn Samsunda yaşıyorum 32. Haftadaym hala kendime doğum doktoru bulamadım çok kararsızım önerisi olan varsa yazabilirmi??
Gzmpyrz mervebsrnn bende ünyedeyim ama buradaki hastane çok iyi gelmedi bana Samsun’da doğum ücretleri nasıl fikriniz var mı
Nur56789 Büyük Anadolu hastanesi özge piri mantar çok memnunum hem doktordan hem hastaneden ilk doğumumda da cok memnun kalmıştım
Nazli_ayar Gzmpyrz Büyük Anadolu meydan hastanesinde normal doğum 5 bin dediler. Burasi en uygun olanı diye biliyorum bir ay öncesinde biraz araştırdım şansa bende başından beri bu hastaneye gidiyorum.
Nur56789 mervebsrnn bilemedim ki ozaman canım herseyi detaylı anlatıyor sormadan en ufak birseyde saat kaç olursa olsun telefona bakıyor çok ılgılenıyor ama 🤷🏼♀️
Nazli_ayar mervebsrnn Bende 32 haftaligim. hamileliğimin başından beri büyük Anadolu meydan hastanesinde esra nur özgür hanıma gidiyorum. Memnunum çok şükür. Çok cana yakın ilgili bir hanım, sekreteride öyle 😌
mervebsrnn betuss5 yok canım 6 Ocağa özge hanımdan sezeryan için gün aldım bekliyoruz bakalım son günler geçmek bilmiyor
turefb mervebsrnn doğum ücreti için güncel ne kadar söylediler acaba 🤭 yorumlara baktım yazmışsınızdır diye ama göremedim ☺️ Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥳💖
mervebsrnn betuss5 evet büyük Anadolu’daki özge hanıma 😂 inşallah canm hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza 🥰
Bsrasengulll Merhaba canım ben 32.haftadayım 3 aydıe Bülent beye gidiyorum medicana çok iyi ilgileniyor memnunum ama Doğum devlete gidicem
betuss5 Bsrasengulll Bende bulent beye gidiyordum kontrole ama dogum ucreti cok yuksek malesef bende devlette yapicam .Egitim arastirmanin ozel kismi varmis fiyati daha uygun orayi dusunuyorum suanlik
Bildircininannesii Bende Zehra yılmaza gidiyorum. İlk cocugu mu da onunla doğum yapmıstım o zaman medical psrktaydı smdi ayrıldı özel muayenehane actı kendine
Banuka Bildircininannesii ben de ona başlıcam normal doğum istediğim için.Siz haç haftalıksınız? Hastaneyi belirlediniz mi? Liman, atasam ya da medicana olabilirmiş tercihe bağlı.Bide ebe için ekstra ücret alınıyor mu konuştunuz mu?