mndgl_2555 Bsrasengulll 3. cü doğumum olucak inşallah canım ilkim özelde olmuştu sezeryan olunca 2 ve 3 e doğuma gittim doktorda çok iyi hastane evet özele karşı allta ama doktorumdan çok çok memnunum canım Ersan Şener
mndgl_2555 Banuka ayyy ne kadar fiyat vermişler az paramı yaaa o paraya bebeğe neler alınır bence bikez daha düşünün derim doğum hastanesi okadarda kötü değil iyi doktorunu bulduktan sonra canım
Ela532 mervebsrnn medicana Bülent sürücü çok iyi bir doktor bir görünmenizi tavsiye ederim. Samsunda olsam kesin orda dogururdum ablam ve yengem orada dogum yaptı
Banuka Mervepera napcam bilemiyorum daha önce 2 düşüğüm oldu bu 3. Gebeliğim o yüzden yeter ki sağlıkla doğsun da…
Mervepera Banuka içinden geleni yap canım sen nasıl istiyorsan onu sadece doktor iyi olsun yeter ben ona çok önem gösteriyorum 😋 doktor iyi olmadıktan sonra bi ise yaramıyor hicbise içine sincek enerjin uyuscak güvencen ki kafan rahat olsun
Mervepera Banuka benim doktor da öyle sekreteri de öyle civil civillar enerji veriyorlar yüksek baya ben dediğim gibi çok şükür memnunum ben 🤲
Banuka Bildircininannesii ben de ona başlıcam normal doğum istediğim için.Siz haç haftalıksınız? Hastaneyi belirlediniz mi? Liman, atasam ya da medicana olabilirmiş tercihe bağlı.Bide ebe için ekstra ücret alınıyor mu konuştunuz mu?
Bildircininannesii Banuka Banuka ben daha 28 haftalığım. İlk cocugu mu da Zehra hanımla doğum yapmıstım. Medicana diye düşünüyorum. Ve evet ebe de ek ücretli
betuss5 Mervepera Ben 2 ay once sormustum normal dogum icin dediler 5000 bini bana canim.Eger susleme vs icindeyse seseryanda ayni fiyatsa iyi o zaman
Banuka Bildircininannesii nasıl ocağa kadar 300 dendi bugün konuştum.Bi anda 150 lira zam çok fazla bence.Ebe ücreti ne kadar peki?
Bildircininannesii Banuka ocağa kadar 300 snra 450 olacak dendi. Eve ücretini hiç sormadım sezeryan oldum cnkü 2. De sezeryan
Bildircininannesii Mervepera canım Zehra hanım 1 senedir kendine özel muayenehane actı. Medical parkta değil yani
Bildircininannesii Mervepera muayene ücreti 300 ocaktan snra da 450 dedi yanındaki asistanı gamze hanım. Ebesi de gülfidan ebe oda muayenehanede yanında
Mervepera Bildircininannesii medicana yazan olmuşta karışıklık oldu o zaman 🤣 gerçi isterse 500 olsun goturecek 🤣🤣🤣