NURELLA23 7+5 tiksinme, her kokudan mide bulantısı , hafif hafif sağ kasik ağrısı halsizlik ne ararsanız var :D
minik4550 2_bebeli ben ilk kizimi burda yaptığım için yine geliyorum işte buraya ama ileriki aylarda belki başka bi hastaneye geçerim diye düşünüyorum
KahveliBirAnne Devamlı uyku modu bıraksalar 7\24 uyurum halsizlik yorgunluk bulantı inşallah bir an önce toparlariz
2_bebeli minik4550 benim de bir kızım var☺️ama doktorumdan doğum sonrası jiç memnun kalmadım. Bazı problemler yaşandı maalesef. Dün de randevusuz gitmiştim. İstediğim doktora giremedim.. Artık bi baktıralım diye boş olan doktora girdik
Efnan Bende hamilelikten önce diyetteydim hamile kalınca biraz bırakır gibi oldum 😂 ama nasıl iştahım açıldı kızlar anlatamam ya 😅😅😅
minik4550 2_bebeli sizin kızınız kac yaşında sizin gününüz nasil geçiyor 🥰 bende bu sefer memnun kalamadık pek ilgilenmedi ilk kizimdaki gibi sanki yada ben öyle hissettim
2_bebeli minik4550 kızım 27 aylık ☺️ bu sefer midem fazla bulanıyor maalesef bazen su bile içemiyorum.. Kızımda çokk rahattım ben. Bakalım artık devamı nasıl gidecek.. İnşallah gönlümüze göre doktor buluruz canım ya.. Senin nasıl gidiyor.. Senin kızın kaö yaşında ☺️
Sevdenurr96 6+1 kalp atışını hastaya cuma duymaya gidecez inşallah 😍 üç gün çok fena mide ağrım oldu Dr şurup verdi geçtio Yeni yeni de bulantı geliyor sanki çok halsizim dayak yemiş gibi ağrıyor bazen vucudum 🥺
minik4550 2_bebeli benimde 27 aylik kizim var hala emiyor hep ayaktayız kasiklarim ağrıyor 15 dakikada bir cisim geldi diye kalkıyorum o yüzden biraz içimde korku oluyor işte ilk kızımda baya kötüydü hamileligim o yüzden korku kaldı
2_bebeli minik4550 her türlü aynıyız ya😅biz tam 2 yaşında bıraktık emmeyi çok zorlu bir süreçti maalesef.. Kızıma uygun dille anlatıp bıraktırmayı denedim fakat kabul etmedi. Bende aktardan “Sabır taşı” aldım canım onunla bıraktı.. Gerçekten kokusu tiksindirecek kadar var😪denemelisin bence