7+1 deyim bende geçen hafta biraz bulantım vardı , bu hafta geçti sadece et kokusundan köfte tavuk vs tiksinme geldi biraz , onun haricinde gögüslerim ilk günden beri hala agrıyor şişler, kasıklarıma ara ara giren sancı oluyor bazen tedirgin oluyorum umarım iyidir diye, her hafta ultrasona girsem anca rahatlıcam :d 10 gün sonra tekrar randevum var, 6+3 de karından kalp atışı duyduk ama ses cok boguktu nefesle karısıyo dedi dr, alttan da istemedim