designermom 6+6 dayiz bugun kalp atışını duyduk çok şükür.Uygulamaya son adet tarihine göre 7+6 ama ultrasona göre 6+6 bu fark da neden cikiyo anlamıyorum yatakla bütünleşmek sürekli uyumak İstiyorum mide bulantım koku hassasiyetim olmadı iştahım coooook sürekli fast food yemek İstiyorumm
Trabzonnn minik4550 ilk hamileliğim güzeldi . Bunda da çok şükür iyim şuanlik 6+2 yim Çarşamba günü nasipse kalp atışı duymaya gidicez yanlz kaşık ağrılarım benim de var heleki göğüs hassasiyeti inanılmaz var 😕
Trabzonnn minik4550 kasik ağrım benim de oluyo özellikle yorulunca iki yaşında kızım var koşturmaktan yatma fırsatı bulamıyorum
zennure-45B Süper gidiyor kızlar benimki 7+5 arada bulantı kramp giriyor ama geçiyor çok şükür bir kaç gün sonra kalp atışını duycaz civcivin👼🤗
Ozlem_41112 minik4550 6+1 doktora gittim sadece keseyi gördü malesef haftaya bida gidicem başka doktora 😔
G_r9011 Ozlem_41112 bende de aynısı cuma günü gittim geç döllenme olabilir dedi o yüzden 10 gün sonra tekrar gel dedi inş ikimzinkinin de kalp atışlarını duyabiliriz 🙏🏼
aycanurduran merhaba, 6 hafta 5. gündeyim. akıntı başladı, biraz sümüksü yapıda ve koyu renkli. benzer bir şey yaşayan var mı?
G_r9011 aycanurduran benimde 5 haftalık ve akıntım ve yanmam var fitil verdi iyi geldi sen söyle doktoruna idrar tahlili yapsın bir an önce
aycanurduran minik4550 doktor gelmeni gerektirecek bir şey yok daha çok başlardayız şu an yapabilecek hiçbir şeyimiz yok dedi ama sürekli bir gerginlik stres hissediyorum. düşük yaşamadım hiç, zaten ilk bebeğim. düşük olunca böyle mi oluyor acaba?
minik4550 Trabzonnn benimde öyle 2.5 yasinda benimkide bide kediler var ev hic toplu kalmıyor kalkıyorum mecbur
G1522 Bende bugün hastaneye gittim 6+3 zor da olsa derinden ve de az bir şekilde kalp atışını duyduk bebek küçük de olsa artık belirgin sonra kan ve idrar tahlili istedi ama sonuçlar saat den dolayı yetişmediği için pazartesi günü ara konuşalım buraya gelmene gerek yok dedi sonra ben başka bilmem gereken bir şey var mı dedim sağlıklı güzel beslen dikakt et kendine sakın çoğu şeyden dedi gönderdi. Bu arada ikinci gidişim ilk keseyi görmeye gitmiştik. Şimdi bende acaba tam olarak ilgilenmedi mi diye şüpheye düştüm bu ay da başka yapacak söylenecek bir şey yok demi . Zaten sıkıntım şikayetim olsa söylerdim çok şükür iyiyim o yüzden mi kısa sürdü
minik4550 G1522 aynı şekilde 6+2 de gittim kalp atışını duyup duymamakla beraberdik o yüzden haftaya bida gel dedinnet duyabilmek için sizi neden tekrar cagirmadiki kontrol sürenizde var sonuçta