Yesimtmr minik4550 ilkinde çok bulantı çekmiştin oğlum şimdi 10aylık ayağımda uyuyor bunda bulantı yok ama çok aşırı uyku ve kasık agrım var oğlum uyudukça uyuyorum yoksa kendime gelemiyorum hafta da bir gün ev temizliyorum Ona da şükrediyorum
Tgcycl minik4550 geçen bulantim oldu ama şimdi çok şükür iyiyim tam tersi iştahım çok açık ama uykulu tabi
minik4550 Yesimtmr benimde ilk kizimdada vardi bulantim bundada oluyor baş dönmesine var kasik ağrısı çok oluyor benimde
Hafize27 @Eylulykdz aynıymışız benimde 7+5 pzt kalp atışını gördüm 2.cocugum ama hissedemiyorum hamile olduğumu sizde durum nasıl gögüs hassasiyetim yada bel agrım olunca mutlu oluyorum korku kaplıo içimi belirti olmayınca
Aytacs Ben 6. haftada kalp atışını duydum.Çok şükür kusmam yok amma fazla yorgunum ve midem bulanıyor şimdi 7+1 olduk
Sanemm99 Aytacs bizim de öyle ama size de herkes diyor mu bu iyi günlerin daha kötü olacak diyorlar bana
minik4550 Tgcycl tam kacsiniz ben dun gittim varla yok arası duyduk net duyabilmek için haftaya bida geld dedi insallah hersey cok iyi gider
futursuzbiri Ben de 7+5teyim. Bu zamana kadar bel ağrısı ve uyku bende de çok oldu, bir bulantı veya kusma yaşamadım ama bu aralar sanki mide bulantısı ve koku hassasiyeti yaşıyorum. Bu haftalardan sonra da olabilir mi, yoksa psikolojik mi?
G1522 Bende şu anda 6 haftalığım ama uygulamaya göre 7 haftalık gözüküyor birincisi onun nedeni nedir ki doktora gittiğimde de 4 haftalık dedi keseyi yeni zor gördüm dedi ama uygulama da 5 haftalık diye geçiyordu şu an için bende de uyku hali ve ara ara mide bulantısı oluyor ilk zamanlarda da Kasık ağrım çok olmuştu
Hafize27 @minik4550 5 yaşında bende oturamıyorum oğlumu okula al gel spor kursa götür eve gel yemek yap uyurken dinleniyorum
minik4550 Hafize27 ay sizde benim gibi hep bi koşturmaca insallah sorunsuz geçer bu günler ilk aylar tedirgin uyurum ister istemez