Selin13 oo süper ☺️ Tansiyon iyi,bu arada ne zamandır panik ataklısın bilmiyorum ama bende de anksiyete bozukluğu panik atak vardı,kansızlığa bağlı olarak gelişen birşey kansızlık bunlara zemin hazırlıyor yani,ben kansızlık tedavisi gördükçe panik ataktada düzelme yaşıyordum