Selin13 her kansız insanda hissetmese bile çarpıntı kalbin hızlı atması olur canım,halsizlik ve nefes almada zorluk,nefes darlığı eşlik eder,ne kadar düşerse belirtiler o kadar kendini gösterir.Ergenliğimden beri neredeyse kansızlıl sorunı yaşıyorum sürekli kan ilaçları yada kan iğnesi oluyodum.Günlül hayatıb rutini gibi birşeydi,kollarımı bazen kaldırıpta saçlarımı yıkayamıyodum o kadar yoruluyoduki yok böyle birşey kolum kopacak sanıyodum,ne olursa olsun çaresiz birşey değil en azından bir noktada mutlaka tedavisi var