Busranurasikk Selin13 beni de mahvediyordu da doktoruma söyledim tok karnına iç dedi öyle yaptığımdan beri sıkıntı yaşamıyorum çok şükür ikinci kutuma geçtim hatta
Annesininumudu Selin13 ben sabahları aç karnına alıyorum bide megadeyn diye vitamin hapı var onu da kullanıyorum ikisi birden çok ağır geliyo içemiyorum artık doktor değiştirir ınsaallah gerçekten mahvediyo insanı
karahanzynep Selin13 benimde kan degerim degerlerin altinda cikti zaten doguma kdr daha cok kansizlik oluyomus.pekmez ye dedi canim bana sabah aksam iki tatli kasigi basladim bakalim
begumge Selin13 ben gece uyandığımda içip geri yatıyorum onun dışında ne zaman kullansam sizin gibi şikayetlerim oluyor
Selin13 begumge sorma ya :( baş ağrısıda yapıyor inş geçer bu yan etkıler kanımızda düzelir umarım :(