Brcccc acabakim progtolog diye basur kremi kullandım canm o çok fayda etti şuan resmen yok gbi birşey üşütmez baharatlı falan tüketmezsen hiçbir sorun yok
acabakim Brcccc aile hekimi bana aventol krem verdi eğer geçmezse ben de o kremden alacağım . Hekime yazdirmadan direkt eczaneden alacağım sağlık ocağına gitmek bebekle zor oluyor 😬
acabakim ceyliiiiii bana aile hekimi anestol krem yazdı yukarda ismini yanlış yazmışım. Kullanıyorum ama olumlu bir gelişme olmadı. Ben de işe yarayacak bir krem arıyorum 😑
Dilekcnkn ceyliiiiii Valla 4-5 günde diyebilirim canım hani zorlanıyorum ama öyle çok değil şimdi en azından o şişlik indi daha rahatım kabız değilim canım yanmıyor öyle diyim
melahat92 acabakim Ben genel cerrahiye gittim hemopropin diye bi krem verdi 1 aydır falan kullanıyorm baya iyileştirdi şükür