acabakim bende normal doğum yaptım 9 ay oldu bende de var ama benimki hala geçmedi canım doğum sonrası kontrole gittiğimde de doktorum geçer dedi bana biraz sürer dedi ama geçmedi şimdi ikinci hamileliğim acı falan yiyemiyorum beni mahvediyo hastaneye de gidemedim daha ama sen git bi an önce benimki gibi daha fazla büyümeden