Bende liseden belli var ve ilk doğumdan sonra doktor ilerlemiş artık ameliyat bunun çözümü dedi kızım küçük diye olmadım şimdi hamilelikte daha da büyüdü içerde de var dışarda da beni öldürüyor o kadar kötü bi acı ki lavaboya her girip çıkmada oturamıyorum akşama kadar sızım sızım sızlıyor ya bu nasıl bişey ameliyatsız geçsin diye dua ediyorum ama imkansız bişey 🥵