Ayseturgut28__12__ HaticeBerkayBalat3103 amin canım evet normal ama ben bugün itibariyle 39 haftaya girdim sabahtan beri şiddetli bel ve kasık ağrım var ağrısı cok farklı önceki kasilmalara hiç benzemiyor🤯🥺
Sevda-06Macit Ayseturgut28__12__ Öncelikle sağlıkla alın inşallah kucağınıza. Bizimde 35+4 son 31 tabi 9 ay 10 gün dokur ise 😆
Beyzannns Ayseturgut28__12__ Şafak 1 🤰🏻🙋🏻♀️🤦🏻♀️🤷🏻♀️😂🥰😂 duygularım böyle cuma gün sezeryan oluyoreeeee
Ayseturgut28__12__ Beyzannns hayırlısıyla kucağına almak nasip olsun canım benim bir nefeste kurtarsin Rabbim🤲❤️
Seyma_51kossek Oğlumun adi Mustafa Asaf kızlar kızımın adını da asel Zümra koyucaz insalln nasıl sizce isim
Ayseturgut28__12__ Seyma_51kossek cok güzel isimleri Adıyla buyusunler inşeallah bende Nihat Asaf koyucam Allah’ın izniyle🤲
HaticeBerkayBalat3103 @Ayseturgut28__12__ her an dogum olabilir zaten haftanız baya ileri rabbim sağlıklı dogumlar nasip etsin inşallah 🙏🙏
Ayseturgut28__12__ HaticeBerkayBalat3103 amin canim sabırsızlıkla bekliyoruz artık bir an önce gelse de kavuşsak diye 😘🤲
Bertasi25 @Ayseturgut28__12__ 37+4 den bizde geceleri uyuyamama şikayeti migde yanması reflü öldürdü bizi ama gelen giden yok doğurunca burya doğum hikayemi yazmayı sabırsızlıkla bekliyorum
Ayseturgut28__12__ Bertasi25 al benden de o kadar valla kız doğurdum diye müjde vermeyi çok istiyorum ama 38 den sonrası hiç çekilmiyor uykular haram oldu ☺️😂🤭
Ayseturgut28__12__ Eymen72 evet ilk gebelik canım kasilmalarim ve bel ağrım çok var ,senin belirtilerin var mıdır ?