Derin34-23 havuza zaten açılmanız ilerlediğinde giriyorsunuz çünki sıcak su olduğu için vücudu gevşettiğinden dolayı en başında girerseniz kasılmalarınızı kesip doğumu durdurabiliyor. O yüzden 7 cm de havuza girdim ve şöyle bi güzelliği var sıcak su vücudunuzu inanılmaz gevşetiyo ve o şiddetli sancıları çok daha rahat atlatabiliyosunuz. Bi de suyun içinde istediğiniz gibi hareket edebildiğiniz için şekilden şekle girebiliyosunuz hareket etmeniz çok rahat oluyo. Doktorunuz ya da ebeniz arada açılmanızı kontrol ediyolar. Bebek aşağıda olduğu için zaten istemsiz bir şekilde sancıyla birlikte ıkınma isteği geliyor ve zaten bu şekilde bebeği aşağıya itiyorsunuz adım adım. Tam açık olduğunda eşinizi de alıyolar suya ve ondan destek alarak artık her sancınızda tüm gücünüzle ıkınabildiğiniz kadar uzun ıkınıp bebeği itiyosunuz ve bebek çıkarken doktor tutup çıkmasında yardımcı oluyor . Yani aslında doğumu biz yapıyoruz doktor bizi yönlendirip nasıl yapmamız gerektiğini söylüyor ve yardımcı oluyor aynı zamanda sizi motive ediyor tabiki 😊 bebek çıkar çıkmaz ten tene temas için kucağınıza veriyorlar sudan çıkmadan bir süre o şekilde o ilk anın büyüsünü yaşıyosunuz 😍 sonra babaya kordonu kestirip bebeği ilk kontrol için doğumhanedeki yenidoğan dr una veriyorlar sonra bebeğin eşinin çıkması için ve eğer gerek varsa dikiş için doğum masasına alıp bebeğin ilk kontrolünü yapar yapmaz tekrar ten tene temas için size veriyorlar ve sonra bebeğinizle birlikte yürüyerek odanıza gidiyosunuz 😍 sonrasında bebeği temizlemek ve kilosuna falan bakıp giydirmek için alıyorlar o sırada da bir hasta bakıcı gelip sizi bir güzel duşa sokup mis gibi yıkayıp paklıyor ve tertemiz yatağınıza uzanıp bebeğinizi alıp emzirme serüveninize başlıyorsunuz 😍 1-2 saat sonra hastanenin kuaförü gelip saçınızı tarıyor kurutuyor bir güzel de fön çekiyor ve bunların hepsi doğum ücretine dahil 🥰