Yasemin_in68 Öncelikle teşekkür ederim ☺️ Şöyle söyliyeyim ilk doğumumda doktorum kesi yapmıştı ve vakumla doğmuştu kızım çok zorlu bir doğum geçirmiştim. Bunda doktorum özellikle kesi yapmıyor mümkün olduğunca işi akışına en doğalına bırakıyor. Su yumuşatıyo evet ve birçok kişi dikişsiz şekilde atlatıyo süreci ama benim derimin yapısından ve bir önceki doğumda yapılan kesiden kaynaklı olarak sanıyorum kendiliğinden biraz yırtıldı ve 3 dikişim var. O da estetik dikiş kendiliğinden düştü 1 hafta içinde de iyileşti. Zaten varlığı yokluğu bir herhangi bir acı olmuyo sonrasında sadece pansumanınızı düzenli ve güzel bir şekilde her wc girişinizde yapmanız lazım sonrasında sıkıntı olmuyor ☺️