Merveonay valla hiç korkmayın ilk doğumumda epizyotomi yapmıştı doktorum ama ben doğumdan sonra dikerken farkettim yaptığını 😅 2. De de kendiliğinden yırtıldı biraz ama inan o an onu hissetmiyomusun zaten ben 2. De de doktor masaya aldı bebeğin eşi çıksın diye o sırada ona sordum varmı yırtık diye o söyledi olduğunu yoksa yine anlamıycam 😅 onu da estetik dikişle hallediyolar ve genital bölgede olduğu için çok çabuk iyileşiyor 1 hafta içine düzeliyor düzenli pansumanla hiç korkmayın ☺️