zynperkl bnde de var ama nefes egzersizi ile rahat ve kısa atlatıyırum, doğumda herkes panikler ama artık ne olacağını neler yaşayacağımuxu bildiğimiz için doğal bir süreç olduğunu düşünüp kendimizi panikletmememiz lazım. Devlette de özelde de sorduğumda doğum zamanına bağlı o An bir sıkıntı olursa müdahale Ederiz dediler, panik atak olup çok kişiyi normal doğurttuk dediler