zynperkl Aranızda hem panik atak olup hem normal doğum yapabilen var mı ? 37+4 teyiz bugun doktorum eğer heyecan yapıp paniklersen normal doğum olmaz dedi ama insan ister istemez korkuyo 🥺
_Tugba34 zynperkl herkez heyacan yapıp panikliyo ben 3.dogurucam korkuyorum valla zaten o sanciyi çekince gözün birşeyi görmuyo herşey olup bitiyo.
Eceguldemir55 zynperkl hiç tehlikeye atma ben de panik atak vardı direk sezeryan dediler. Ne olur ne olmaz 🙏
0602 zynperkl doğum günü tabi panik heyecan olucak ama bencede riske atmayın bende de panik atak var direk sezeryan Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🌸
zynperkl 0602 Sezaryenden de cok korkuyorum yani her seyi görüyorsunuz belden aşağısı hissiz bilmiyorum nasıl yapıcam 🙈
0602 zynperkl ikinci sezeryanım olucak emin olun sakinleştirici vuruyorlar ve hiç birbşekilde zorlanmıyosunuz🌸
0602 zynperkl ikinci sezeryanım olucak emin olun sakinleştirici vuruyorlar ve hiç birbşekilde zorlanmıyosunuz🌸
Minnosbir_Anne Bendede var maalesef ve daha şimdiden çok korkuyorum terapi alicam mecburen , peki panik atak olup ilaç kullanan var mı veyahutta psikiyatriye giden varmı ?
zynperkl Minnosbir_Anne ben ilaç kullanıyodum ama hamile kalınca bırakmak zorunda kaldım terapi almıyorum ama nefes egzersizi yapıyorum
Asya301998 Minnosbir_Anne ben selectra 25 kullanıyorum ama pek faydası yok mecburen kullanmak zorunda kaldım dayanamadım doktor böyle stres yaşamaktansa hafif bi depresan vereyim dedi 4. Aydan beridir kullanıyorum
zynperkl 0602 ben nasıl gelmek isterse öyle gelsin diyorum normalde sezaryende eminim farklı zorlukları vardır Allah sağlıklı doğum nasip etsin ❤️
2524 zynperkl bende de panik atak var dün normal doğum yaptım. Hatta doktorum ebeler bile bizce sende panik atak yok dediler ama doğuma asansöre binemedigim için yürüyerek indim nabzım 160 lara çıktı doktorum doğumdan önce serumla karışık sakinleştirici verdi sende doktoruna bir sor istersen.
zynperkl 2524 ya ne kadar güzel Allah analı babalı büyütsün ❤️ Bana normal dogumda hiç bir şekilde sakinleştirici verilmediğini söylemişlerdi
zynperkl Asya301998 tabi ki hem bebege hem size daha cok zararı olur ilaçla rahatlamanız daha önemli ben bi sıkıntı yaşamadım çok büyük Allah yardım etti belki de 🥲