zynperkl
Şekerim doktor öyle konuşarak iyice panik yapmış seni , bende de panik atak var normal doğum istiyorum inanıyorum ki Allah o cesareti veriyor bize doğum esnasın da 🙏 hiç olmadı epidural ile Doğum yaparsın içini ferah tut , doktorun hep böyleyse bir kere daha gözden geçir derim ama inş sağlıkla kavuşursun bebişine 🥰🙏🙏🙏🙏