kubraakbas Moonlighttt ben adetime 10 gün kala yapmıştım ve Çıkmıştı coook silikti ama hemen gidip kan verdim onunla kesinleşti
Mehi23 kubraakbas merhaba 🥰 benim adetime 9 gün var acaba bende test yapa bilirmiyim çıkar mı testde?
BerayAzra Moonlighttt şuan 2. Gebeliğim ve adetim 2 gün geciktiğinde silik çizgi ile öğrendim. İlk hamileliğimde ise 2 gün gecikmeyle yine test yapmıştım net 2 çizgiyle öğrenmiştim.
busrasahinn Moonlighttt 4. Gebeligim ilki kürtaj gelişmedi ama adetim 1 gün geçince çıktı 2. Olmam gereken gün akşam yaptım çıktı 3. Cesaret edemediğim için 4. Gün aksam yaptım çıktı simdi de 1 gün geçti oglen yaptım çıktı 30+2 yim ☺️
Captmom Ben adetime 2 gün kala normal test yaptım, çok silik bir çizgi çıktı. Aynı gün kanda beta 82 idi.
dakpinar- Moonlighttt canımm inşallah bir kaç gün sonra kan vererek dene ama olmazsa da inşallah Rabbim en yakın zamanda nasip etsin ❤️
aysnrsvs Moonlighttt hava değişimi etkilemiş olabilir adetinizi belki de olmadiysaniz bir iki gün sonra kan tahlili yaptırın
senem304 Moonlighttt ben de sizinle ayni durumdayim benim de 16 ekim 3 tane test yaptim evde negatif cikti. arkadasim 10 gun gecikmesi oldugunda cubukta silik cizgi gordum dedi kendisi icin. o yuzden yarin kan vermeyi dusunuyorum kesin bi sonuc cikar diye umuyorum
Moonlighttt dakpinar- öyle yapıcam kan tahlili yaptırıcam canım nasip kısmet artık 💃🏽🌸 onunda sonucunu atarım artık 😅
Moonlighttt senem304 sonucunu yazmayı unutma canım inşallah vardır Dualarım seninle bende yaptırıcam kan tahlili sonucumu yazarım 💃🏽🌸
senem304 Moonlighttt ben bugun tahlil yaptirdim yarin cikacakmis yazarim sonucunu sen de yaz canim insallah allah herkesin gonlune gore versin
Moonlighttt senem304 RABBİM herkesin gönlüne göre versin inşallah canım Dualarım seninle bende yaptırıcam kan tahlili sonucumu yazarım sana 💃🏽 🌸