Moonlighttt Son adet 14 ekim 3 günlük gecikmedeyim evde gebelik testi yapsam çıkar mı? Kaç gün beklemeliyim
bebisin_annesii Moonlighttt kan testi yaptır benimde sen gibiydi 3 gün gecikti yaptırdım pozitif çıktı
Nazli_ayar Moonlighttt Çıkabilirde çıkmayabilirde. Ben adet olmam gereken gün ve adetim gectikten üç gün sonra yaptım çıkmadı.sonra üç gün daha gectikten sonra kan testi verdim pozitif çıktı. Beta HCG değeride yüksekti yani ama testte çıkmamıştı. Ama bence yap çıkabilir yani
Moonlighttt bebisin_annesii karma karışık duygular içerisindeyim 2 Kimyasal Gebelik geçirdim ve yumurtlamadan bu yana kasık bel ağrısı ve akıntım oluyor ümitlenmek istemiyorum ama hissediyorum sanki 😪
Moonlighttt Normal gebelik testi ile çıkmaz mı direk kan tahlili mi yaptırayım yani? Peki yaptırmadım diyelim kaç gün beklemeliyim evde yapılan testte çıkması için adet gecikmesini?
dakpinar- Moonlighttt yaaaaa kuzum, Allahım inşallah bize güzel haberler vermeyi nasip eder yarın 🤲🏻❤️
Moonlighttt Nazli_ayar geçen 2 Kimyasal Gebelik de geç döllenme olduğu için adetten 15 gün sonra kaset tipi testlerde çıkmıştı ondan başta sizlere sorayım dedim çıkmazsa hayal kırıklığına uğrarım diye
Moonlighttt Bebekisteyenn umutsuzluğa kapılma benm bir önceki gebeliğim de hiç belirtim yoktu adetinin geçmesini bekle canım 🌸 bnm adetim geçti evde bi aşağı bi yukarı var mı yok mu düşünüyorum 🤦🏻♀️ enson psikolojim bozuluck vala 😅