senem304 daha tahlil yaptırmadım canım pazartesi randevum var o zmn yaptırıcam sen de olsun üzme kendini vakti zamanı vardır en güzel şekilde bebişin gelir emin ol RABBİM hayırlısı ne ise onu nasip etsin en başta hayırlı evladlae nasip etsin biz sabredelim Dua edelim gerisi RABBİM e kalır ol der ise olur 🌸