34_pamukkizim elaweannesi hayırlısıyla onlarında bitirirsin inşAlah Allah can sağlığı versin önce herşey zamanla oluyor cnm
34_pamukkizim Bebegim000 bende de aynı durum oluyor ama liste yaptım her alışverişte eksiklikleri tamamlamaya çalışıyorum aldığım şeyleri de isaretliyorum kolaylık oluyor🥰🤲
Bebegim000 34_pamukkizim bende yaptım canım telefonuma notlar kısmına yazdım hatta ama ağırlaşmayada başladım benim eşimde gamsızdır biraz herşey bana düştü yetişemiyorum 🙄
Glser 34_pamukkizim benim de bebek arabası temizlik malzemeleri birde ıvır zivirlar var işte göğüs pedi bebek bakım örtüsü emzirme önlüğü vs bunlar kaldı ne Aman yıkayıp hazırlamayı düşünüyorsunuz acaba birdahaki aya hazırlamak erken mi olur
milayerli Bizde hersey hazır. Kızımda büyük eşyaları hep ortak renk aldığım icin bana sadece kıyafet kalmıştı onları da aldım 😊 doğum 20-22subat görünüyor sezaryen
34_pamukkizim Glser 30 zuncu haftalarda başlarsın cnm ama sen kendini daha iyi bilirsin tabi ağırlaştığını düşündüğün anda da başlayabilirsin🥰
RumeysaNur34 Kelebek1388 bizimde 9 kasımda kontrol benim kızım içinde gelişimi bir hafta önde demişti canım
Glser Aylinulu benmkide ozamanlara denk gelir zateb daha deterjanlarina falan almadım Aralık ayı sonu gibi alirim.ilk oğlumda ne zaman yaptığımı hiç hatırlamıyorum onda çalışıyordum birde erken doğum riski oldu doktor hep yat dedi 2 hafta hep yattım bunda daha şimdiden yat dio bakalım.bu ne olcak
Nisayaz Aldım kiyafetlerini ama henüz yıkamadım beşik bebek arabası puseti vs hazır banyo küveti sampuan tırnak makası bebek bezi vs o eksiklerimiz kaldı 23 Şubat tahmini doğum sezeryan olucak erken gelmezse tabi