Bende 17 şubat 😻 öyle dedi doktorumuz bakalım hayırlısıyla alalım kucaklarımıza 🤲
Arabası puseti yatağı yorganı banyo duş kıyafet hastane çantamız herşeyimiz hazır çok şükür bir iki ufak şeyleri miz kaldı geride hastane terliği emzirme atleti gibi başka da bana göre şimdilik yok ☺️