aygnaygn 37deyim hala geçmek nedir bilmedi yetmedi böbreklerim de taş oldu kanlı idrar yapıyordum hep suyuda çok içtim ama banamisin demedi kaç kere tek kullanımlık tozdan kullandım ama geçmiyor geçmiyor kültüre kadar her ay bakiliyor sıkma canını erken fark edilmiş çabuk atlatırsın birde sirkeli suyla bolgeni yikayabilirsin benimde yeni bilgim oldu ama geç kaldım🤷 çok geçmiş olsun inşallah hemen toparlarsin.🤗🙆