Benimde idrar yollarında yoğun enfeksiyon cikti tek kullanımlık toz kullandim antibiyotik kullandım yarin seker yüklemesi icin gidecegim hastaneye tekrar idrar testi yapilacak kasinti yanma ve yogun koku var muhtemelen gecmedi enfeksiyonum dusuk riskim var benimde enfeksiyon erken doguma sebep oluyormus o yüzden sagilk ocagindaki hemsire de ihmal etme dedi hayırlısı ile hepimiz kucagimiza aliriz inşallah