aygnaygn 15+1 haftalgm bugn rutin kontrole gitmistm doktorum idrar ve kan tahlili istedi normalde karn kask agrm vardi idrarm da enfeksiyon cikmis nasl gecer acaba basina gelen varmi yarn yine gitcem doktora
Civcivinannesiii aygnaygn gunde 4 lt du icin. Birde doktor ilac verirse onu kullancaksiniz Ic camasiiriniizi sik sık degistirin.
UmutsuzPolyanna aygnaygn benimde yoktu canım bi gece aniden kanlı idrar ve şiddetli mesane ve böbrek ağrısıyla anladım ve kumda döküyormuşum manurol kullandım antibiyotik kullandım daha tam da düzelmiş değilim değerlerim biraz daha yüksek çıksa hastanede yatacaktım daha
Aysegul354 aygnaygn dün geceden beri şiddetli bel kasik ve böbrek agrim var. Doktoruma gittim idarda enfeksiyon cikti malesef. Ilac tedavisine başladi 1 hfta surucek umarım geçer 😔 33.haftadayim ben
okwestt aygnaygn çok fazla su içmen gere su çok içtiğin idrara da çok çıkıyorsun daha çabuk atlatıyorsun biraz sıkıcı bir durum sürekli WC ye girmek 😏
Kubranur1234 @“Ayseck18”#p18737641bende 12+4 günlük hamileyim geçen hafta idrarda enfeksiyon çıktı tek kullanımlık antibiyotik toz yazdı geçmedi bugünü yeniden yazdı gece kullanıcam inşallah geçer
aygnaygn hs_mutluluk16 UmutsuzPolyanna Civcivinannesiii Kubranur1234 Yaa gunde 3 lt ye yakin su içiyorum her gun meyve yiyiorm zaten dusuk riskim vardi bir de bu çıktı asiri üzüldüm bebeğe bir şey olmaz dimi cok canm skldi umarm gecer hepimizin
Gizem93 UmutsuzPolyanna ay resmen aynı şeyi yasamısız hicbir belirtim yoktu bir gece tuvalete gittim bildiginiz heryer kan oldu tabi düşük falan yaptım sandım çok kotuydu bobrek agrisi sirt agrisi basladı o an. Allah bidaha yaşatmasın 1 ay once oldu hala o korkuyla yaşiyorum insallah bidaha yaşamayız.
aygnaygn UmutsuzPolyanna sizin değerinizi kacti acbaa benmde dediginz bölge de baya yoğun agrm oldu ben yoldan gelmstm ona yordm bide esim vardiyalydi gidemdm doktora cok uzuldm insllab gecer hepimizin ya
hs_mutluluk16 aygnaygn benim de erken doğum riskim var ama bol su içip dinleniyorum yapacak bir şey yok tavsiye ederim
Slnn1122 aygnaygn ah canım sorma 5 çeşit antibiyotik kullandım geçmiyor bir türlü en son doktor idrar kültürü aldı sonucu bekliyorum
Kubranur1234 aygnaygn canım ilaç verir sana da bebeğe birler olmaz sen strese girme benimsen düşük tehlikem var ilacımı yeni bıraktım
aygnaygn hs_mutluluk16 ilac kullandınız mı siz acaba of insllab gecer doktor bu haftalarda sk oluyor dedi progestan kullanyrm normalde insllah gecer buda bi hamilelgmn tadını cikaramdm;(
aygnaygn hs_mutluluk16 bir şey daha sorabilir miyim size ben progestan fitil kullnayrm da dusuk riski için ve smdi enfeksiyon olduğunu öğrendim daha doktorumla konusmadm fitil kullanmam skinti olur mu ağızdan mi alsam
aygnaygn Slnn1122 yaa cok gecmis olsun sana da nerden cikti bu enfeksyn anlamdm kac gundur sag boslugum şiddetli ağrıyordu demek bundanms
aygnaygn Aysegul354 size de cok gecmis olsun benmde agrm cok vardi bende dusuk riskim var ondan sandım esimde vardiyalı bir turlu gidemdk bugun gittim bakalm yarn ne dicek rabbim bebislerimizi korusun insllah
Pinaruyumaz Kızlar ev yapımı limonata icin hergun 1 bardak çok iyi geliyor bendede bol miktarda vardı ilaçlar fayda etmedi limonatayi denedigimden beri çok azaldı
aygnaygn Bide kizlar ben progestan vajinal kullanyrm smdi nasl kullancam oda zarar verrmj bu aksam kullanmam lazm ağızdan mi alsam acbaa bilgnz varmi