limoncicegim2 folik asit kullanıyorum şimdilik sağlıkocağında idrar tahlili yapılır herhalde sanırım idrarımda çok az enfeksiyon var gibi seziyorum ihmal etmeden söylicem tabi bu haftalarda tedavi yapar mı bilemiyorum ek bişeye gerek var mıdır bilemem ama kadın doğuma eğer sağlıklıysa bile her ihtimale karşı düşük önleyici kullanmak istediğimi belirticem insan daha fazla kayıp yaşamak istemiyor