ikramomm ya karışmak istemem ama içmesen mi antibiyotik acaba ilk düşüğümde enfeksiyonum için çok antibiyotik içtim enfeksiyonum geçti ama düşük yaşadım tabi bununla ilgili olduğunu düşünmüyorum hayırlısı böyleydi ama mutlaka doktoruna bir kaç defa sor