Adet olmadan hamile kalmanin sağlıklı olacağını düşünmüyorum.Kurtaj olsanız bile gebelik hormonları hala devam ediyor ve bunların sıfırlanması rahmin toparlanmasi için en az 1 adet görülmesini tavsiye ediyor doktorlar. 3 ay korundum sonraki ay hamile kaldım fakat tekrar kürtaj oldum .ilki kalp atışı durmasi sebebi ikincisi boş gebelikti.