Gzmysf1608 aynısı benim başıma geldi ve bebeğimi 38 haftalık doğurmak zorunda kaldım, önce karnımda başladı ve daha sonra tüm vücudumda oldu gece uyuyamaz oldum kaşınmaktan aynı tarif ettiğiniz gibi oldu, bir sürü test yaptılar değerlerim güzeldi ama doktorum Doğumu başlatalım bebeği alalım sen anca öyle kurtulursun bu kaşıntı öyle geçer anca dedi ve 37. Hafta da alttan uyarılmaya başladım ve tam bir hafta sonra benim bıdığım dünyaya geldi, bütün kaşıntım geçti gitti darısı senin başına olsun inşallah. Doğurmadan gerçekten geçmiyormuş onu anladım