Gzmysf1608 Peliiin stilex yazdı 4-5 kere sürebilirsin dedi ama benim ki psikolojik galiba biraz da stres yaptım sanırım Doğum var diye ama kendime söz geçiremiyorum vücudum tepki veriyor
Peliiin Gzmysf1608 aynıyız valla benimde psikolojik gibi geliyo stres yapıyorum daha 34, haftalığım. Stilex iyi gelir inşallah ama sanmıyorum psikolojikse zor
Gzmysf1608 Damlamuratalparslan Ya korkuyorum da bi taraftanda ama güvenmekten başka çarem kalmadı 3 gün kaldı doğuma zorlanıyorum saten çok hastanelerde gezmek de istemiyorum tanıdık doktorlara da sordum onlar da benzemiyor dedi
Damlamuratalparslan Gzmysf1608 aman neyse yok demişler inşallah doğrudur korkutup strese sokmak istemedim özür dilerim değildir endişe etme yok demisler ❤️
Gzmysf1608 Damlamuratalparslan yine de kan verdim yarın sağlık ocağına gidip o doktordan da bilgi alacağım inşallah yk canım niye özür diliyorsun teşekkür ederim uyardığın içim Allah razı olsun 🥰😍
Gzmysf1608 Peliiin kortizonlu bi krem de vermişlerdi o iyi gelmedi bakalım olmadı dedikleri gibi doğurunca kurtulurum uyuz olmasın da dayanırım napayım
Peliiin Gzmysf1608 kortizon kesmediyse stilex hiç kesmez ya neyse az kalmış doğumuna dayan canım sirkeli suyla falan yıka bana iyi geliyo o
Gzmysf1608 Peliiin bana da o iyi gelmiyor biliyormusun sirke daha çok kaşındırıyor tahriş ediyor değişiyor demek ki kişiden kişiye
Peliiin Gzmysf1608 Hadi ya banada annem söyledi suyla karıştırdım ayaklarımı soktum iyi geldi biraz planlı sezeryan mi senin canım