38+1 kaşıntıdan duramıyorum önce göbeğimde başladı şimdi ellerim ayaklarım gren yerde minik minik küçük sivilceler olmaya başladı doktor alerji dedi hap ve kortizonlu krem vermişti kullandım bş kaç kere ama sürekli ilaç içmek istemiyorum zaten yeterinde ilaç kullanıyorum dayanılmıcsk dereceye geldi artık doğueunca kurtulursun kuruluktan dedi kadınDoğum özele gidiyorum bide parayla işkence çektiriyorlar napcağımı bilmiyorum var mı başına gelen pupo yada kolestaz değil kan verdim baktılar tamamen son Aydan kaynaklı olduğunu söylüyorlar