Mervepera Yavasi baba doğuma girme olayi nasıl oluyor bana medicana sezaryen a alınmıyor normal dogumdada bebeğin çıkmasına yakın baba iceri alınıyor dediler başka bilen var mı hangi hastanede nasıl oluyor diye 🤔
Sermec27 Mayamina zorunlu sezaryen oldum benim maalesef sonu güzel bitmedi melek oldu oğlum ama özge hanımla ilgisi yok ani gelişen bir durumdu
Sermec27 Mayamina canım maalesef 38 haftalık anne karnında kalbi durdu herhangi bir sebebi bulunamadı özge hanım doğal ölüm dedi genetik test pıhtılaşma ve bağışıklık testleri yaptırırdım hepsi temiz cıktı takdiri ilahi böyleymiş
Mayamina Sermec27 çok zor bir durum.. Allah sizi cennette kavustursun. O haftaya kadar herşey normal miydi??
Sermec27 Mayamina Allah razı olsun amin 🤲 evet normaldi gebelik şekeri tansiyon gelişim geriliği vs yoktu aniden oldu
Yavasi Z_Arslan sizin az kalmis doğuma ne güzel sağlıkla kucağına al inşallah 🤲 nerde yapicaksiniz dogum
Yavasi Sevinc-Berke bende oraya gidiyorum kontorle sürekli orda yapicam bende inşallah normal mi yapicaksiniz hangi doktora gidiyorsunuz
Sevinc-Berke Yavasi Benim ikinci gebeliğim canım 1nci gebeliğimde aynı doktora gittim İlyas Ayan’a şimdide ona gidiyorum o takip ediyor sezaryan olacak. Siz kime gidiyorsunuz doğum şekliniz ne
Yavasi Sevinc-Berke ben erol yazara gidiyorum çok memnunum çok iyi bir doktor çok ilgili normal doğum istiyorum inşallah bi sıkıntı sorun çıkmazsa normal yapicam ama normal doğumada doktorlar girmiyor sanırım ebe yapiyo doğumu öylemi
Mervepera Yavasi hayır giriyormuş ama bebeğin çıkmasına yakın bana çok saçma geldi ne biçim özel bunlar anlamadim 🤔
Mervepera Banuka bulent sürücüye bende gittim iyi doktor ama çok fazla suskun ondan önder bey e geçtim orda şuan memnunum bilgi veriyor ilgili
Banuka Mervepera evet ben de o yüzden değiştirdim insan rahatlatıcı cümleler duymak istiyor doktorundan