Yavasi Yaa anladım canım yazıklar olsun aldıkları paraninda hakkını verseler çok umursuz ebeler var ya özellikle devlettekiler yazık günah el kadar bebeğe daha doğar doğmaz çektiği acı hor davranıyorlar can onların canı değil ya tabi ama unuttukları bişey var onlarda bir kadın bunu unutuyorlar ne ekersen onu biçersin. Allah’ım iyi insanlarla Allah korkusu olan insanlarla karşılaştırsın insAllah çok üzüldümm 😔😔