Yavasi Haydi samsun hamişleri tanışalım samsunun neresindesiniz ne kadarlık hamilesiniz buyrun sohpet edelim 😊😍
Mervepera Yavasi baba doğuma girme olayi nasıl oluyor bana medicana sezaryen a alınmıyor normal dogumdada bebeğin çıkmasına yakın baba iceri alınıyor dediler başka bilen var mı hangi hastanede nasıl oluyor diye 🤔
Rmys09 Atakum 28+2 hangi hastane doktor vs onları da yazınn 😂 ben atasama gidiyorum burada daha önce giden var mı acaba ?
Sermec27 Mayamina zorunlu sezaryen oldum benim maalesef sonu güzel bitmedi melek oldu oğlum ama özge hanımla ilgisi yok ani gelişen bir durumdu