Civcivinannesi1 boyum 164 falan 😂 benim basen bölgesine yarıyor kilolar ondan hep bola kaçıyorum açıkcası ama kalıba göre değişir kız geçen de pazardan aldım bitane xlydi o adama dedim hatta 2xl getirin diye dene evde bak olucak dedi harbiden baya rahat oldu yani xl de giyiyorum merak etme sen aldıysan evde değil mi şuan henüz denemedin mi? Ben doğum sonrası rahat edeyim diye odaklandım bi de lohusa pijamaları zaten darlaştırılıyo ya yandan sıkıntı olmaz bol gelse de