Papatyam63 Civcivinannesi1 Valla bende kendi bedenini bilmiyorum bide korse alicaktim kararsız kaldım kaç beden alım ben 83 kiloyum
Mervexxx Civcivinannesi1 canım ben 37 deyim 170 73 kiloyum şuan doğuma kadar 76 77 olurum diye tahmin ediyorum ben 80 e göre hesapladım xl aldım pijamalarımı 🤷🏻♀️ Ve inanır mısın hepsi tam oluyor şuan dar gelmedi bol da olmadı
rabiamustafa Civcivinannesi1 1.65 boyum var 78le hamile kaldım 31.haftam 85kiloyum şuan hala xl oluyo sen bnce xl al eğer bol seviyosan L boydan kısa olur canım sana bnce
Civcivinannesiii Civcivinannesi1 ahahah kiz yok benm siparisler hep ptt ile gelir 3 gunde geliyo hep🤣
Civcivinannesi1 Civcivinannesiii Sence ben uyuyamayip siparişi iptal edip xl almış miyimdir eveet 😅😅😅🤦🏻♀️
Mervexxx Civcivinannesi1 tek ürün değil yalnız 3 tane pijama aldım hepsi farklı marka bir de yıkamadan denedim iade sürecini aksatmamak için
Civcivinannesi1 Papatyam63 xxl alabilirsin bence yada normal iç çamaşırının bir beden küçüğünü al korse bi tık tam yada dar olmalı bence
Ozlem2904 Civcivinannesi1 bence deneyip alabiliyosaniz oule alin, ben 2 tane Lc den Pj takimi aldim 73kg yim suan (32haftalik) ikisinide XL aldim ama birinin pijama alti hafif dar geldi digeride bol. Kumas turunden cok fark ediuo.
Civcivinannesi1 Ozlem2904 Kesinlikle fark ediyor ama internetten olunca ne deneyebiliyorsun nede pazardaki gibi lastiginden tutup saga sola cekebiliyosun 😅
Fatmabytr Ben pentiden iki adet onu düğmeli kısa kollu takım aldım XXL beden . Normalde şu an kilom 64 boyum 168 36-38 beden çok rahat giyiniyorum ama rahat etmek açısından XXL aldım ve 14.haftamdayim pantolonu deniyim dedim tam oldu 😀
Civcivinannesi1 rabiamustafa Ben neredeyse hiç çarşıdan alışveriş yapmam eşime felan hep trendyodlan alışveriş yaparım kimi ürün inanılmaz kutu gibi üzerine kimisi hiç uyumlu değil işte sayfada bilindik olmayınca şüpheye düştüm yeri nasıl diye