Civcivinannesi1 MerveNur- Tam oldu valla biraz doğumdan sonrada göbek o kadar da kalmıyordur bence zaten
Tugbamete Civcivinannesi1 sevindim canım ☺️ Ben sezaryen olduğum için doğum sonrası hemen gitmedi ama 1 hafta içinde şişlik ve o doğurmamışlık hali tamamen yok oldu 40 ım çıktığındada eski kiloma geri dönmüştüm ☺️