niranyldz benim de orta riskli çıktı yaştan dolayı ama ben 34 yaşındayım. Senin yaşının nesi riskliymiş, bu doktorlar da bazen insanın canını sıkıyor vallahi. Hiç ruhunu daraltma canım sen, yaptır testlerini ve en onemlisi detaylı ultrasona gir. Benim yaş 1:459’du hatta bak. Buna rağmen doktorum muayenede her şey normaldi canını sıkma dedi. Sayısız kez ikili testte yüksek risk çıkıp da sağlıklı doğan bebekler okuduk.