@niranyldz Ben aynı sorunu yaşadım orta riskli dediler aminosentez almamiz lazim dediler riskleri öğrendiğim zaman beynimden vurulmuşa döndüm bebeğinin kalbi durabilir dedi düşük yapabilirsin dedi doktor ben de kabul etmedim bu riske girmek hiç istemedim bunu bana devlet hastanesi demişti daha 2 3 gün kendime gelemedim eşimle özele gittik orda ki doktorda aynısı dedi ek olarak yaşın 22 bu riskler için en az 30 35 yaşında olman lazım ilk gebeliğin dedi bunları da risk faktörlerine katinca aslında hiç bir sorun yok dedi şuan yeni yasa çıkmış en ufak şeyde aminosentez aliyolar doktorlar bebek hastalıklı olursa biz suçlu değiliz demek için. Özelde ki doktorum ultrasona aldı burun kemiği olması baş şeklinin yuvarlak olması ve bacak kol boyunum ya haftanla yada 1 hafta onde olması hiç bir sorun yaratmıyor dedi o yüzden doktorunu değiştir başka bir doktora git en azından tek bi yer ile değil de 3 4 kişinin dediği önemli ve içini rahat tut allahim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Daha neleri var çok riskli down sendromlu bebek diyenlerin bebekleei sapa sağlam doğuyor sen içini ferah tut 🤗