niranyldz Merahaba anneler. 13+6 da ikili test yaptırdım sonucu çıktığında ise doktor yaştan dolayı orta riskli gruptasın dedi.20 yaşındayım.Ultrasonda ense kalınlığı 1.2 ve burun kemiği de mevcuttu.Sizde de böyle olmuş muydu lütfen bilgi verin🙏😞
Sahin1 niranyldz canım sen o doktoru değiştir orta risk falan değilsin düşük risksin 1/1000 ve üzer düşük risktir
Hzn53 niranyldz ikili test yaptıranlar da hep bebeğin bi sorunu olduğu söyleniyor. Ben o yüzden yaptırmayı düşünmüyorum. Rabbime dua ediyorum kuranı kerim okuyorum. Sağ salim doğsun bebeklerimizi ❤️
BusraTass 20 yaşında nasıl orta riskli olabiliyorsun anlamış değilim, belki değerlerinden dolayı öyle demiştir. 20 yaş dediğin asıl düşük riskli sayılır.
niranyldz BusraTass İnan ki bilmiyorum aynen bu şekilde dedi test sonucu da burada ![https://imgyukle.com/f/2021/11/13/ks4fJn.jpg]
Elifkandemir5 Merhaba bende aynı şekilde ikili taramada yaştan dolayı DNA sentez testine gönderdi çok korkuyorum
niranyldz Elifkandemir5 Merhaba bana da Fetal DNA testini söyledi ama fiyatı biraz tuzlu ya da 19. Haftada Anomali Taraması yaptırmamız gerektiğini söyledi o da 3 lü test oluyor sanırım.İçimde büyük korku var maalesef 😞
niranyldz Eminegezerr Aynı şekilde benim arkadaşım da hamile benimle aynı yaşta ama o yaptığında her şey normal çıkmıştı.Ultrasonda burun kemiği ve ense kalınlığı normal olunca sevinmiştim ama kan sonucunda doktor böyle dedi.E-nabızdan da bakınca değer normal yazıyor.İçim bir türlü rahat değil 😞
niranyldz Sahin1 Gerçekten umarım dediğin gibidir canım.Kaç gündür içim içimi yiyor bir kaç gün daha geçsin daha iyi bir doktora gideriz dedim ama yine aynı şeyleri duymaktan korkuyorum.
Eminegezerr niranyldz benimde öyle çıkmıştı başka doktora da gösterdim aynı şeyi söyledi 25 haftalık olduk bi sorun olmadı şimdiye kadar
Sahin1 niranyldz demez merak etme sonuçta altında yazıyor zaten sen hemen git için rahat etsin gönlünü ferah tut sağlıkla al kucağına inşallah
Elifkandemir5 Hzn53 yaptırmış biri olarak söylüyorum en iyisini yaparsınız yoksa dediğiniz gibi bir sorun çıkartıp insanı kuşku içinde bırakıyorlar bugün öğrendim ağlamaktan korkudan daha yeni kendime gelebildim
niranyldz Elifkandemir5 Üzülme diyemiyorum ama yıpratma kendini bebeğine de zarar verirsin canım.Dua et Allah’a.İnşallah sağlıklı bir şekilde alırsın bebeğini kucağına❤️
Hzn53 Elifkandemir5 evet zaten insanda bi değişik hamilelik psikolojisi var. O testlerde zaten net değil kesin sonuç vermiyor. Ağlama canımm. İçini ferah tut. Hiç bişey olmaz Allahın izniyle ❤️
niranyldz Sahin1 Allah razı olsun biraz da olsa içim rahatladı en kısa zamanda başka doktora danışacağım🙏
niranyldz Elifkandemir5 Bence sen de tek bir doktora danışma bir başka doktora daha görün kendini de üzme 🙏
niranyldz Selin12- Bende bilmiyorum öyle dediğinde çok şaşırdım.Ultrasonda her şey normaldi.Allah’tan hayırlısı.Başka doktora da danışacağım.
Pinar17 niranyldz merhaba raporunuza baktım da yaştan çok kan değeriniz orta risk gelmiş. 300 kişi de 1 ihtimal. Papp a değeriniz biraz düşük o yüzden gelmiş ama hiç korkmayın. 19-24 hafta aralığında iyi bir perinatologa gidip detaylı ultrason yaptırın. Benim de kan değerim 61/1 gelmişti size göre daha riskliydi. Ben de sadece detayliya girdim. 20 gün önce doğum yaptım oğlum çok şükür çok sağlıklı. Icinizi ferah tutun bu testlerin doğruluk oranı çok düşük. Sağlıklı güzel doğumlar diliyorum 🤲🧿
niranyldz Pinar17 Gerçekten böyle yaşayanlardan duydukça güzel şeyleri içim ferahlıyor.Teşekkür ediyorum.Evladınıza ve size Rabbim sağlık,huzur versin inşallah 🙏