ogretmen_anneee Hiç üzülmeyin ve stres yapmayın.Aynı durumu 10 gün önce bende yaşadım 34+2 de..Kasılmaların çoktu Nst de sancımda çıktı baya bir.
Bir muayene oldum ki 4 cm açıklık var ve bebek kanala girmiş 🥺 Hemen serum takıldı ardından 1 saatte 3 nidicard verdiler 20şer dk arayla.Sonrs kasılma ve sancılarım kesildi.10 gündür evde nidicard kullanıyorum ve sancılarım kasılmaların arttıkça serum takviyesi alıyorum.Böyle böyle 4 cm açıklıkla 35+5 olduk şükür.. Moralinizi yüksek tutun ve bol bol dinlenin.Wc harici ayakta kalmamaya özen gösterin , bebek hareketlerini de sürekli takipte kalın. Haftanın da gayet iyi olası bir erken doğumda.Korkmanızı gerektirecek hiç bir durum yok inanın. 😊