SEmerry açılması olduğundan olabilir belki..Gerçi 33. Haftamda benimde 1 cmdi açıklığım herhangi bir tedavi uygulanmadı ve ilaç vermedi doktorum Ne zaman 3-4 cm e ulaştı o zaman hızlı bir şekilde tedaviye başladık..Her doktor bir olmuyor , benim doktorum son ana kadar ilaç kullanmayı pek önermiyor ve gerekmedikçe de vermiyor.. Ama 30-35 sancı çok yüksek değil.Kasılmalarınız çok olursa da doktorunuz ile paylaşın muhakkak.Bu arada magnezyum kullanıyor musunuz ?