ogretmen_anneee benim kasılmalarim 16 haftadan beri hep vardı ama bu defa 5 dk da bir sıklaştı birşeylerin yolunda gitmediğini anladım ve 1saat takip.ettim beklemeden gittim gittigimde sancım nst de 90 lari gördü benim hissettiğim sadece setlesme ve hafif regl sancısı kadardı doktor gelmesen daha fazla açılırdı doğuma.gelirdin dedi ilaçlarla durdurdular şuan evdeyim tuvalet harici kalkamıyorum korkmayın ama.gidin içiniz Rahat olsun