Asil28 ozlemkzl3 Asil ismini koymayı düşünüyorum ancak eşim ve çevrem beğenmedi, köpek ismi gibi diyorlar. Kararsız kaldım.
Dido_ Asil28 geçenlerde bir arkadaşım yeni doğan bebeğine Asil Mert ismi koymuştu. Yakışmıştı aslında 😊
ozlemkzl3 Asil28 bende gerçekten asil koymak istiyorum ve bu tepkiyi verdiler ama asil Aslan I beğendi eşim
Bihteryc Asil28 asil ismi yaygınlaştı arda turanın çocuklarının birinin adıda asil. Bence güzel. İsterseniz iki ismi olsun böylelikle eşinizin içinede siner
Se2013 14 haftalık benimki erkek 12 haftalıkta öğrendim Allah hepimize sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
turefb 12 haftalıkken kıza benziyor net bişey söyleyemem dedi doktorumuz, 16. haftada tekrar bakacak bakalım 😊
3cocukannesii 12 +6 da kıza benziyor dedi, 16 hafta da tekrar gidecez bakalım netleşecek mi 🤔 inşallah deyişmez iki oğlum var zaten kız bebek istiyoruz ama tabi önce sağlıklı olması önemli 🤲🥰
Tuba_1996 Mavistez öncelikle sağlıklı gelmesi evlat işte doktor kız diyip geri erkek çıkınca rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin
Raziyeyamac Mavisinannesi2 Hafta içi gittim 13 haftalık tim kız gibi erkeğe benzemiyor dedi ama net göremedi pozisyon vermedi bebisim heralde kız bakalım bir ay daha beklicem😄