Tuba_1996 yaa öyle düşünme canm. Sağlıkla gelsin yeterki. Benmde iki kızım var ben başka düşünmüyordum asla derdim hep korunurken kaldım haftaya öğreneceğim bende heycanliyim ama kız olursa üzülmem sağlıklı olsunlar insan elbet istiyor olmayanı ama herşeyin başı sağlık canm