ikramomm maviay246 sağol kuzu inşallah bakalım güzel haberler alırım inşallah en kısa zamanda seni de görmek isterim Burda güzel haberlerini 🥰🥰🤲🏻
ydmayse ikramomm geçen aydan betan kalmış olamaz canım gebelik var gibi görünüyor adetin gecikince tekrar test yap çizgi koyulaşmış mı diye bak 🌸
gozde3592 ikramomm bu testte var.. ama her ihtimale karşı böyle bişi yaşadıysan canım tavsiyem kan tahlili vermen olur güzel haberlerle gel❤️🙏🏻
ikramomm gozde3592 inşallah bakalım hafta sonuna denk geldi gene pazartesiyi bekliyorum korku var tabi🥰🥰
Aalatkl ikramomm valla bence var diyenlere inanıp heveslenme her gördükleri sonuca var diyorlar Bazen yanlış çıkıyor sonuçlar hepimiz yaşadık en iyisi doktora gidip kan vermen kesin sonuç
Snm123 aaysecoo canım sen gebelik şekli bozuk diye post açmıştın bende aynı şeyleri yaşıyorum da sen şekli bozuk denildiğinde sonra keseden sonra hiç beta baktırdın mı düzenli artıyormuydu
Snm123 aaysecoo canım yaa kesesin. İçinde bebek görüldü kalp etısı için bekliyoruz kese büyüyor ama düzensiz hala biraz düzelmiş senim nasıl sonuçlandı