maviay246 betam sıfırlandık diye gitmedim kuzu valla randevum 18’inde öylesine yaptım gene böyle çıktı bende düşündüm diğer beta mı acaba diye ama diğer gebelikten olsa ya hiç çıkmaz sıfırlanır ya da çok koyu yani artardı açıkçası bilemedim ya çok yeni ya da diğer betadan kalma bende akşam üstü yaptım ama ona rağmen çıktı böyle anlamadım pazartesi her şey anlaşılır bakalım kuzu sende ümitsizliğe kapılma sakın en kısa zamanda Hamiş olarak yorum yapacağız buralarda 🤲🏻🥰yorumunu görmemişim özellikle seni merak ediyordum şimdi gördüm hayırlısı olur umarım hakkımızda 🥰🥰